sobota 7. ledna 2012

My past design-Leighton Meester

Už mě starý design omrzel, což je u mě docela normální, že mě design hned po chvilce omrzí, takže musím udělat nový. Jak se vám líbí nový? Doufám, že aspoň trochu ano.
Rozhodla jsem se dát vám k dispozici můj starý design.
AUTORSKÁ PRÁVA- na designu je napsané že je by mine-elite.
Byla bych ráda, pokud si ho vezmete, abyste zanechali komentář, děkuji. :))

Jak na to?

1. Jděte do Design a přidejte dole HTML/Java script


2. Do toho zkopírujte následující kód:



3. Pak jděte na Design/upravit záhlaví a do konfigurace hlavičky. Do obrázku vložíte toto url obrázku:
http://fc08.deviantart.net/fs33/f/2008/306/9/2/Leighton_Meester_by_DDenaa.jpg

A VŠE JE HOTOVO. Jednoduché, ne? :)) Tak doufám, že jsem pomohla, ahoj! :))

xoxo, Iva

Žádné komentáře:

Okomentovat