pondělí 4. srpna 2014

A little comeback

Ahoj milí čtenáři,
Rozhodla jsem se pokračovat v blogování, ale svůj blog povedu spíše jako jakýsi deníček, kam budu psát své zážitky, zkušenosti, rady a triky :) Pořádně ještě ani nevím, jestli mi to půjde, jelikož jsem svůj poslední blog měla asi tak 3-4 roky zpátky (tento) a svůj poslední úspěšný blog asi tak 7 let zpátky :D. K blogování jsem ale měla vždycky velmi kladný vztah, začala jsem s tím asi když mi bylo tak 10. Pamatuji si, že jako jeden z mých prvních blogů byl tzv. blog virtuální dogísci :D Pokud jste před několika lety také blogovali, určitě víte, co mám na mysli. Bylo to o adoptování psích mazlíčků a péči o nich.
Moje asi nejúspěšnější éra byla blog spring-yellow, jsem si jistá, že si ho určitě nepamatujete, ale já jo, byl docela navštěvovaný a moc moc mě bavil. To mi bylo asi 13 a to byla také ta doba, kdy jsem opravdu blogovala každý den a bála jsme se kdykolvi jsem vynechala jeden den. Tenkrát byly blogy především o grafice, která mě hodně bavila (designy, avatary, bannery, koláže atd..)
Každopádně zpět k mine-elite. Plánuji sem psát mé zkušenosti ze života, příběhy atd. Za pár dnů (přesněji 28. srpna) mě čeká výlet do New Yorku, tak to vám taky popíšu.

Snad se tento blog alespoň trochu chytne.

Zatím se mějte krásně, já si jdu stáhnout photoshop a dát to tu trochu do kupy. Krásný zbytek dne,

Iva

Žádné komentáře:

Okomentovat