úterý 5. srpna 2014

To do list do New Yorku

Ahoj blogeři a blogerky! Rozhodla jsem se ve spojení s cestou do NYC-města, které nikdy nespí, udělat si tzv. to do list, seznam věcí, které tam rozhodně chci (a musím!) za těch 14 dní stihnout. I když jsem tam byla loni, tolik věcí jsem tam nestihla, protože jsem měla nějaké starosti (stěhovala jsem se, byla jsem nemocná, ale o tom jindy..). Tak tedy:


  1. Výhled na Manhattan z the top of the Rock-odtud je vidět na celý downtown včetně ESB (znáte ty typické fotky New Yorku jako je například tahle ? Tak to přesně chci vidět na vlastní oči. Zároveň na druhé straně je vidět v celé své kráse Central park .
  2. Výlet do New Jersey- Jersey Gardens..slyšela jsem o tomto outletovém centru už loni, ale nechtělo se mi tam samotné jet, nicméně když se v nyc s nikým neseznámím, tak letos určitě pojedu. Jsou tam různé kousky oblečení za pakatel (např. džíny Levis za 100 Kč atd) a jede tam autobus přímo z Times Square, takže paráda. :)
  3. Noční promítání filmu na střeše hotelu Roosevelt. O tomto jsem se dozvěděla tady. Jde o to, že na střeše tohoto hotelu se promítají různé filmy, můžete se kochat dechberoucím výhledem na noční Manhattan a projekcí filmu. Vše je podmíněno pouze útratou v hodnotě 20 dolarů (400 Kč) za pití, jídlo, cokoliv. 
  4. Chodit na pláž v Coney Island-na této pláži jsem byla už loni. Newyorčané tam chodí zapomínat na své starosti a užívat si radosti. Je vzdálena cca hoďku a půl od Manhattanu, ale já bydlím v Brooklynu, takže to mám na pláž cca 15-20 minut metrem, což je super. Plánuji si jen tak lehnout, pustit hudbu do uší, jít na promenádu a koupat se v oceánu. Tato pláž je také známá svým krásným lunaparkem. Každý víkend se tu taktéž konají ohňostroje. :) 
  5. Válet se a relaxovat v Central parku-opravdu balzám na nervy lehnout si a číst si knížku v tomto velkém parku
  6. Chodit běhat alespoň 3x-4x týdně buď do Brooklynského Prospect parku nebo do Central parku
Kdyby něco přibylo, určitě doplním. Zatím přeju krásný den všem.

Iva

Žádné komentáře:

Okomentovat